محل تبلیغات شما
مفاهیم مدیریت و سازمان خلاقیت برنامه ریزی سازماندهی رهبری کنترل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3948 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
دانلود پاورپوینت مروری جامع بر نظریه های مدیریت و سازمان

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

فصل 1- تعاریف و مفاهیم مدیریت و سازمان

فصل 2- مثال‎های طبقه‎بندی نظریه‎های سازمان و مدیریت

فصل3- سیر تحول نظریه‎های مدیریت

فصل 4- خلاقیت

فصل 5- برنامه ریزی

فصل 6- تصمیم گیری و حل مساله

فصل 7- برنامه ریزی استراتژیک یا راهبردی

فصل 8 – سازماندهی

فصل 9- هدایت و رهبری

فصل 12- کنترل

فصل 1- تعاریف و مفاهیم مدیریت و سازمان

به طور کلی سازمانها سه ویژگی مشترک دارند؛
1- مقاصد و اهداف مشخصی دارند،2- از آحاد انسانی تشکیل شده‎اند و3- دارای ساختاری منظم و مشخص می باشند.
ابعاد سازمان مفهومی است که بیانگر ویژگی های خاص سازمان می باشد.
1- رسمی گرایی 2- تخصص گرایی 3- داشتن استاندارد 4- سلسله مراتب اختیارات 5- پیچیدگی 6- تمرکزگرایی 7- حرفه‎ای گرایی و 8- نسبت کارکنان از ابعاد ساختاری سازمان می باشد.
ابعاد محتوایی سازمان نیز عبارت است از؛ 1- اندازه 2- فن آوری سازمان 3- محیط 4- هدف‎ها و راهبردها و 5- فرهنگ.
پیچیدگی در سازمان‎ها به معنای تعداد کارها یا نظام های فرعی است که در درون یک سازمان انجام می شود.
سازمانی که تصمیم گیری در سطوح مدیریتی بالای آن انجام می گیرد را سازمان متمرکز می نامند و هنگامی که تصمیم گیری به سطوح پایین تر سازمان تفویض گردد، آن سازمان را غیر متمرکز می نامند.
و.
فایل پاورپوینت 58 اسلاید



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها